четвер, 28 лютого 2013 р.

Сарсенов Даніяр: "Моє захоплення"

Знайомтеся: фотограф редакції газети «Большая перемена»
   
 
    Мене звати Сарсенов Даніяр, я навчаюся у 10-А класі НВК №23 м.Запоріжжя. Моя улюблена справа – це фотографія. Я дуже люблю фотографувати усе: флору, фауну, людей, море, вогонь і тощо. Найбільше подобається жанри фотографії як:репортаж, макро та пейзаж. Уперше це зацікавлення виникло ще у дитинстві, близько 10-12 років, коли мене просили сфотографувати когось.

  Сам фотографуватись я не любив і замість цього ловив будь-яку можливість щось сфотографувати, але фотоапарат не зовсім мене задовольняв і я поставив перед собою ціль придбати новий дзеркальний фотоапарат, який зміг би передати у зображенні всю красу і характер світу та предметів. Адже сфотографувавши, ми зберігаємо на фотографії частинку нашого життя, історію та яскраві моменти, які ми можемо відтворити через багато років та показати своїм нащадкам, розповівши їм про те, що бачили колись давно.
    Але це лише початок, я тільки вчуся, набуваю нових знань і мрію стати професіоналом.

Переглянути фото: альбом 

Немає коментарів:

Дописати коментар