пʼятницю, 13 вересня 2013 р.

Рубрика "Моє захоплення" Дуриніна Єлизавета

     Покликання душі та заспокоєння для серця – моє хобі - живопис.
   Серйозно займатися малюванням я почала чотири роки тому, коли дійсно відчула потяг до художнього мистецтва . Відвідую приватні заняття у викладача, чиє ім'я серед десятки найкращих художників України. Його роботи неперевершені! 
   Кропітка робота,постійне самовдосконалення – і мої перші кроки на царині живопису увінчалися вагомими результатами, якими можу пишатися :
   3 виставки пост-реалізму та імпресіонізму у Запоріжжі та одна у Москві, виконана у жанрі модернізму та пост-реалізму. 
   У червні 2011 року, одразу після інтерв’ю на телеканалі «АЛЕКС», одну з моїх робіт опублікувала газета «МІГ». Скільки було радості! Це був своєрідний знак для мене- значить я на правильному шляху. Сподіваюся, що люди, дивлячись на мої картини, будуть розуміти щось важливе для себе або відкривати щось нове у своїй свідомості або підсвідомості і що мій творчий доробок буде приносити естетичне задоволення їм . Не хочу зупинятися на досягнутому і буду підкорювати вершини мистецтва знову і знову!

Переглянути роботи Лізи
Сюжет на телеканале Алекс
Дуриніна Єлизавета 
учениниця 11-А класу

Немає коментарів:

Дописати коментар