пʼятницю, 20 грудня 2013 р.

Сила слова

Рубрика: "Моє захоплення"  
 Автор: Догадаєв Владислав, учень 11-А класа

 Слово має велику силу! Одним словом можна розірвати душу на маленькі шматочки, яку після цього не з’єднає ні один хірург, ні один чарівник, ні один психолог, а можна одним словом дістати людині до самого серця, піднявши настрій. «Бац» - і вона вже всміхається, веселиться, ніби ніяких проблем до цього й не було.

   Моє захоплення – це віддзеркалення мого внутрішнього «я». За допомогою ньоговисловлюю думку, роблю висновки щодо життя й існування, поповнюю свій словниковий запас, тобто я і моє хобі – ми співіснуємо. Ми – одне ціле двох різних світів, реального та фантастичного. Цей симбіоз зародився у минулому році на шкільному святі «Богатир - 2012», тоді я вперше почав «робити» реп, тоді і була моя перша «проба пера». Зараз вірші, мабуть, це те символічне місце, де я можу сховати свою душу у потаємні краї, де ніхто не в силах її знайти і здолати. Перечитуючи твори відомих поетів, проводжу паралель зі своїми думками - і деякі повністю співпадають. Це фантастично, адже є такі моменти, коли я нібито почуваюся свідком тих чи інших подій, про які йде мова, ніби добре знайомий з представниками літературної течії і розумію автора і його позицію.
   Я з радістю відповім на запитання того, хто прочитавши цю статтю, не до кінця розуміє, що таке «сила слова», що за допомогою дискусії досягається золота середина, що слово – цеосновна одиниця мови, за допомогою якої ми спілкуємося і без якої ми – не люди!



Немає коментарів:

Дописати коментар