середу, 19 березня 2014 р.

Я захоплююся моделюванням вітрильних кораблів

Рубрика: "Моє захоплення"  
Автор: Цивірко Борис, учень 10-А класу    

    Мене звати Цивірко Борис, я учень 10-А класу ЗОШ 23. Займаюсь моделюванням вітрильних кораблів. Нещодавна посів перше місце в обласних змаганнях з "Моделювання військової техніки" зі своєю роботою - галіон XVI ст. "San Giovanni Battista" і незабаром буду брати участь у Всеукраїнських змаганнях з моделювання.
     Майже три роки тому у рекламі я побачив першу модель цього корабля і попросив маму купити мені. Приблизно два роки збирав усі журнали з деталями і майже рік витратив на його конструювання. Це дуже кропітка і важлива праця, але я отримав від неї велике задоволення і радість.
     Зараз почав будувати нову модель - російський лінійний корабель "Двадцять апостолів". Сподіваюсь, що мені вистачить снаги і хисту

Репортаж з обласних змагань з "Моделювання військової техніки"


Немає коментарів:

Дописати коментар