четвер, 10 квітня 2014 р.

Олімпійське лелеченя

Рубрика: "Школьная жизнь" 
Автор: Федорець Аліна, учениця 6-Б класу

    Щороку в місті Запоріжжі відбувається конкурс «Олімпійське лелеченя». Змагання проводяться між районами. З кожного району обирається лише одна школа. У цьому році ЗОШ №23 уперше мала честь представити Комунарський район. У змаганнях брали участь 5 -6 класи.
 Діти з 6-Б І 6-В класу старанно і ретельно готувалися до цих ігор.
І ось 03.04.2014 року команда «Надежда» відправилася у школу № 109 . 
     Узагалі, в «Олімпійському лелеченяті" брали участь 9 команд. У змаганнях було декілька етапів: вірш, естафета, гра, малюнок і презентація. Я хочу відзначити наш витвір мистецтва. Дівчатка нашої команди намалювали неперевершений малюнок. Усі судді й діти були в захваті від нього.
     Мені змагання « Олімпійське лелеченя» сподобалось. Але я не зрозуміла гру «Артбол». Правила її дуже нерозбірливі й тому грати було важко.
     У наступному році я сподіваюся, що наша школа знову візьме участь у змаганнях. І бажаю перемоги тій команді, яка буде відстоювати честь Комунарського району.

P.S. Узагалі мені школа № 109 не сподобалась. А що до судів,то у багатьох випадках їх оцінювання було не компетентне. Можливо, ми не найкраща команда, але протягом усієї гри займали призові місця. А в результаті опинилися на 7 місці.



Немає коментарів:

Дописати коментар