четвер, 25 вересня 2014 р.

Подорож до Києва

Рубрика: "Карта подорожей"   
Автор: Гаранич Лілія, учениця  10-Б класу
   
 Київ – місто, що розкинулось на схилах Дніпра, столиця нашої Батьківщини, України. Сьогодні це культурний центр, що запрошує до себе велику кількість відвідувачів. Улітку я відвідала  його і хочу поділитися з Вами своїми враженнями.
   Дехто називає Київ одним з найзеленіших міст Європи, із цим неможливо не погодитися, оскільки більшу частину площі займають саме сквери та парки. Проте театри, музеї, університети, зоопарки магазини, архітектурні споруди, школи, лікарні доповнюють цей мальовничий куточок нашої держави.
Особливу увагу привертає  Києво - Печерська лавра, що виглядає з долини густого лісу. Це цілий монастирський комплекс, де не тільки можна збагатити свою душу новими емоціями та відчуттями, а ще й отримати неперевершений досвід спілкування з іноземцями, яких там чимало. Переступивши її поріг,  я поринула в ту сиву давнину, про яку тільки читала в підручниках з історії.
   Наступною зупинкою мого маршруту був зоопарк, у якому я з родиною спостерігали  за кумедною поведінкою тваринок. Вважаю, це дивовижне місце, де занурюєшся в казковий світ дитинства, сповнений надій та сподівань на світле майбутнє. Також моя подорож була дуже пізнавальною, бо відвідали Державний музей авіації  України та роздивилися велику кількість літаків і гвинтокрилів.  
    Київ залишив яскравий слід у моїй пам’яті.  Я рекомендую всім відвідати це місто, особливо навесні, коли воно потопає у цвітінні білопінних каштанів.











Немає коментарів:

Дописати коментар