пʼятницю, 14 листопада 2014 р.

Чудовий тур по Західній Україні!

 Рубрика: "Карта подорожей"
Автор: Лук'яненко Катерина, учениця 7-Б класу

      Нещодавно я була учасницею чудового туру по Західній Україні. Хочу сказати, що мої враження-"шикарні".
      Коли з ранку ми прокинулися і подивилися у вікно поїзда, то побачили сніжок і він нас порадував, згодом під час прогулянок він приносив певну незручність, але нам це булобайдуже.
      Наш тур розпочався з приїзду до Хмельницького, потім  переїхали до Кам'янця-ПодільськогоМи обійшли все Старе місто, походили по старих вулицях. Від відали Кам'янець-Подільську фортецю, замок здався досить величним. Після насиченої прогулянки ми пішли поїсти, обід був чудовий.

Підкріпившись, погрівшись, зібравшись з новими силами, наша компанія відправилася вивчати місто. Увечері ми були у готелі, який потішив своїми зручними апартаментами. Наступного ранку о 8 годині, як штик, ми стояли біля виходу і готувалися їхати до Чернівців. Чесно кажучи, я найбільше хотіла відвідати сааме цемісто. Коли наш автобус зупинився, у вікні відразу побачила милі вулиці. Атмосфера в цьому місті дуже домашня. Перше, що ми побачили-це Чернівецький національний університет (колишня резиденція митрополитів Буковини). Потім ми знову ж пішли досліджувати Старе місто: Музично-драматичний театр, Вірменська церква, Міська ратуша, Художній музей. Кожна пам'ятка приносила мені естетичне задоволення. Люди навколо нас ходили зайняті, але   обличчя рясніли посмішками. Після прогулянки і обіду у Чернівцях і ми вирушили в Хотин.
     Хотинська фортеця-одне з семи чудес України. У ній знімалося багато прекрасних фільмів і деякі з них я дивилася. Це одна з фортець, яка побудована не на височині. Після ексурсії ми поїхали в Хмельницький на вокзал, шлях був довгим, але це нічого. Нам було дуже весело.
Цей тур я запам'ятаю надовго! Хочу подякувати прекрасній компанії, яка мене оточувала, Марині Олександрівні, ексурсоводу - Юлії Степанівні і хостесі – Ірині.
P.S.
Хостес (від англ. hostess - господиня; старшаофіціантка, господиняготелю) – фахівець ресторанної служби, «особа» ресторану «господиня залу».




Немає коментарів:

Дописати коментар