вівторок, 27 січня 2015 р.

Складно уявити світ без малюнків


Рубрика: "Моє захоплення"   
Автор: Рохленко Оля, учениця 6-А класу

    Всім привіт, мене звати Рохленко Оля. Я навчаюсь у 6-А класі Люблю читати, кататися на велосипеді, мені дуже подобається математика. Але моє найголовніше хобі - це малювання.
    Почала малювати, коли була ще маленька. Мама з татом дуже часто дарували мені фломастери, кольорові олівці, білосніжний папір для малювання. Мені подобалося зображувати на чистому аркуші що-небудь гарне: рослин, тварин, іноді людей. Тому частенько сама виготовляла листівки для мами і тата.
    Однак, перші мої малюнки були не найкращими. Дещо виходило криво, дещо взагалі не виходило. Але я продовжувала вчитися малювати. Тепер, мені здається, малюю дуже добре. Мої роботи висять на стінах у моїй кімнаті.
     Більше того, я відвідую художню школу. Мені там дуже подобається. У художній школі панує справжня атмосфера майстерності та творчості. У кабінеті малювання дуже багато різних глечиків, чашок, тарілок, є вазочки з відбитими шматочками, їх малювати складніше, але набагато цікавіше. Ми зазвичай малюємо натюрморти, іноді людей. Улітку ходимо на пленер і малюємо природу, квіти, ліси, дерева, будинки. Викладач часто знайомить нас з роботами великих майстрів і дуже цікаво розповідає про їхні долі.
    На уроках малювання ми вчимося бачити і любити світ, за що я дуже вдячна нашому вчителю.
     Нині мої малюнки досить-таки гарні. Але коли-небудь хочу навчитися малювати як великі російські художники І.Шишкін, І.Айвазовський і К.Брюллов! Я впевнена, що зможу малювати ще краще, якщо буду ретельно вчитися. Складно уявити світ без малюнків. Він стане похмурим. Я часто малюю різними інструментами - ручками, олівцями, фломастерами, фарбами, пастеллю, аквареллю, вугіллям. Кожен інструмент по- своєму гарний і тому мої малюнки відрізняються один від одного. Малювання розвиває дрібну моторику рук, уяву і фантазію, а ще цікаве і корисне заняття.

Роботи автора:













Немає коментарів:

Дописати коментар