суботу, 21 лютого 2015 р.

Кожну літеру цінуй

Рубрика: "Школьная жизнь"  
Автор:Холявка Аріна, учениця 6-А класу

    Мова- це один із найцінніших духовних скарбів, бо людина без мови, як риба без води.
 Ми можемо висловити свої почуття по- різному,наприклад,танці,міміка та жести. Але вони не зможуть передати усієї багатобарвності людського життя . Тільки слово, яке увібрало найтонші порухи людської душі, здатне окрилити, підняти до небес.
    Мова кожної нації - особлива та неповторна. А чи знали ви, що мову можна розглядати з двох боків?Наукового та духовного. Я вважаю ,що не можна до кінця розповісти, що таке духовна мова. Бо саме нею ми висловлюємо усі свої почуття : біль,радіть,сум.щастя,заздрість. Якщо ж дивитися з наукої точки зору,то мова-цесистема звукових і графічних знаків, що виникла на певному рівні розвитку людства, розвивається і має соціальне призначення. І яка вам більше подобається точка зору?Гадаю, духовна.
    Я - українка, живу в Україні, люблю свою рідну українську мову. Підростаючи,з кожним днем я дізнаюся все більше і більше про неї, вивчаю нові слова,розтлумачую їх тощо…
Українська мова, наче милозвучний струмочок, у якого є початок, але не видно кінця. 
Моя мова-калинова.Вона ховає в собі ще багато секретів,про які я навіть не уявляю.
Повністю підтримую слова відомого українського поета Дмитра Білоуса :"Кожну літеру ціни,бо не має їй ціни". 
Зі святом, з Міжнародним днем рідної мови!




Немає коментарів:

Дописати коментар