четвер, 24 грудня 2015 р.

Недавні зміни у бібліотеці

Рубрика: Рубрика:"Школьная жизнь" 
   Автор:Шашкіна Валерія, учениця 7-А класу

   Сьогодні я завітала до нашої шкільної бібліотеки з метою отримати нову, цікаву книжечку. Як тільки відчинила двері до житла книг я отетеріла. Переді мною стояла вишукана картина з портретом Т.Г.Шевченка. Не втримавшись з моїх вуст вибігло запитання :"Хто ж творець цього вишуканого твору?". Почувши у відповідь ім'я Ліза, зрозуміла, що це родичка Наталії Михайлівни.Автор картини малював поет із зображення на стіні. Майстерність виконання та вишуканість твору можна побачити неозброєним оком.
Усі риси обличчя були виразні і правдоподібні, було чітко видно з якої сторони світло падає на обличчя. Взагалі я, як людина котра дуже полюбляє мистецтво, можу сказати, що робота виконана з почуттям і розумінням. Увесь цей витвір мистецтва, виконаний у коричневих тонах, оздоблений золотою рамкою довколо нього. Побалакавши ще декілька хвилин я вияснила, що до нашої бібліотеки завезли нові журнали, які зберігають купу таємниць. Серед них екземпляри про остров Пасхи, про давні племена та багато чого цікавого. Наша бібліотека щиро запрошує усіх книголюбів та естетів до прочитання нових книжок. Адже, як казав С.Г. Струмілін:«Книги народжують мрію, викликають її до життя, змушують міркувати, виховують самостійність суджень».

















Немає коментарів:

Дописати коментар