понеділок, 1 вересня 2014 р.

Моя країна – Україна

Рубрика: "Школьная жизнь"
Автор:  Федорець Аліна, учениця 7-Б класу

Хвостова Яна, учениця 7-а класу

     Моя країна – Україна. Її історію зіткано із світла і темряви, з радості і жалоби. Та для кожного українця немає землі милішої від тої, на якій він живе, бо це наша земля, наша доля. 
     Я живу у прекрасному місті Запоріжжі та навчаюсь у 7 класі школи №23. Мені подобаються мої вчителі, однокласники. Кожен день, який я провожу у школі, закінчується для мене чимось дуже цікавим, щодня дізнаюсь щось нове. 
     Але мене хвилює те, що зовсім недалеко від нас у Луганській та Донецькій областях діти не матимуть можливості піти у свої найкращі школи, маленькі першокласники не почують свій перший дзвоник,а старшокласники - останній.. . 

     Я мрію про те, що з 1 вересня, ми, як і раніше, будемо відвідуватити школу і радіти кожному дню. Ніколи я не проміняю нашу країну на інші, тому що знаю: минуть тяжкі часи і Україна відродиться для новітньої слави, для щастя. Вона цього заслуговує! 
     Я сподіваюсь, що все буде ДОБРЕ!
                                                                                                Федорець Аліна, учениця 7-Б класу 

        
    1вересня- завжди хвилюючий день.

      Для когось - це перші несміливі кроки у великому цікавому шкільному світі, хтось продовжить навчання у наступному класі, одинадцятикласники  зустрінуть перший дзвоник востаннє.
      Зі своїми однокласниками розпочну навчання у 7 класі, нас чекає багато нового, незвіданого.
Хочеться побажати усім нам вдалого навчального року! Мирного року!
     Страшно те, що зовсім недалеко точаться воєнні дії, гинуть дорослі і діти, страждає рідна земля.
      І школярі не зможуть розпочати навчання, не сяятимуть посмішки, не лунатиме дзвоник…
Вірю, що ця тяжка година мине, і у нашій країні - від Заходу до Сходу,від Півдня до Півночі - запанує МИР!

                                                                                                      Хвостова Яна, учениця 7-а класу





Немає коментарів:

Дописати коментар