вівторок, 24 лютого 2015 р.

Хіп-хоп понад усе


Рубрика: "Моє захоплення"  
 Автор: Ведмідь Настя, учениця 5-Б класу

    Кожна людина має своє захоплення. Один любить співати, інший – збирати маленькі іграшки. З людиною, яка має хобі, ніколи не буває нудно. Захоплення дає людині можливість творчо реалізувати себе.
     Мені, наприклад, дуже подобається танцювати. Саме через танець я передаю свої почуття та настрій. Для мене день прожитий без танцю- сірий та звичайний. Танцями я займаюся вже 5 років у клубі "Рондо". Три роки я віддала східним танцям, а вже другий рік займаюся спортивними. Для мене танець – це частина життя.
    Мій основний вид танцю – це хіп-хоп та брейк-данс, який дається не кожній людині. Захоплення викликав відеотанець мого тренера, коли вона танцювала хіп-хоп У "Рондо" мне навчили танцювати – хіп-хоп,брейк данс, джаз-фанк, хаус, контемп, локінг та електротанець.
У моєму клубі проходять обласні, Всеукраїнські конкурси та батли.
    До речі, батл ( англ битва - бій, битва) - в хіп-хопі, тектоніці: танцювальне битва між учасниками для виявлення найсильнішого з них.(примітка редакції) .
    Я виступала на багатьох святах та концертах. Нині маю близько двадцяти медалей та тридцяти дипломів.
Обожнюю хіп-хоп і сподіваюся, що ніколи не покину танцювати.

Виступ Насті на шкільному концерті "Зорепад 2015"








Немає коментарів:

Дописати коментар