суботу, 23 січня 2016 р.

Потяг мрій...

 Рубрика: "Моє захоплення"  
 Автор: Зозуля Злата, учениця 7- А класу
Джерело:classschool23.blogspot.com

 Нещодавно, а це було влітку, я почала відвідувати ЗДЗ ( Запорізьку Дитячу Залізницю). Мені цю секцію порадила подруга. Цей "гурток" дуже цікавий , і завдяки ньому можна отримати будь-яку освіту , пов'язану із залізницею. Я мрію стати провідницею, і через це я вчуся бути провідником.
   А тепер трохи про саму Дитячу залізницю. На ній знаходиться 7 вагонів і 2 локомотива. Також є зоокуток, але він дуже схожий на справжній зоопарк, у ньому знаходиться багато екзотичних тварин.

   Акваріумний зал налічує більше 20 видів риб,а родзинка акваріума - нільський крокодил,довжина якого близько 1,5 метра. У зимовому саді дуже багато видів рослин (близько 60), також у штучному озері плавають рибки, також є 5 папуг, 3 шиншили і 7 червоновухих черепашок. А виставочна зала розповість вам про історію розвитку ЗДЗ. На ЗДЗ працюють тільки діти (але є інструктори, машиніст та інші) а заняття та рейси безкоштовні, тож запрошую всіх відвідувати її. Діти можуть працювати провідниками, машиністами, ДСП, дикторами, помічниками машиніста і т.д. 
   Я обожнюю ЗДЗ, обожнюю потяги і я дуже рада, що відвідую її. Також на ЗДЗ проходить багато заходів і конкурсів. З нашого 7-А класу Дитячу Залізницю відвідують також Андрющенко Влад і Кірічок Анастасія, але я гадаю, що це число зросте, коли ви прочитаєте цю статтю. 
   ЗДЗ - моє 2 життя, спробуй і ти - обов'язково знайдеш свій потяг мрій!!!








Немає коментарів:

Дописати коментар