суботу, 1 жовтня 2016 р.

Інтерв'ю із Пархоменко Людмилою Леонідівною

     Рубрика: "Школьная жизнь"
   Копітка праця вчителя, що плекає покоління за поколінням протягом багатьох років. Одні діти йдуть у велику путь, приходять інші, і так кожного дня вчитель віддає часточку власної душі своїм улюбленим учням. Сьогодні ми беремо інтерв’ю у одного з найдосвідченіших вчителів нашої школи, Пархоменко Людмили Леонідівни, що без перебільшення стала другою мамою цілої генерації учнів.  Шановна Людмило Леонідівно, дайте, будь ласка, відповіді на кілька запитань для нашої шкільної газети.

- Людмило Леонідівно, Ви один з найдосвідченіших вчителів, що працювали у нашій школі. Скільки загалом пропрацювали у сфері педагогіки? Скільки у нашій школі?

- Загалом, якщо підсумувати, то 50 років у сфері педагогіки та саме 40 років у ЗОШ №23.

- Яку освіту Ви здобули? Де проходили практику?


 - Здобувала я вищу педагогічну освіту. Практикувалася в Акімовському районі.

- Чому саме професія вчителя? Чи були колись думки покинути цю, інколи невдячну, справу? Що допомагало не відступити?

- З дитячих років мене приваблювала ця професія. Ні, я ніколи не хотіла покинути справу свого життя. Кожного разу лише переконувалася у правильності вибраного шляху.

- Як Ви вважаєте,чи справді до школи, як і до лікарні, варто йти тільки коли впевнений у своєму покликанні стати вчителем?

- Я вважаю, так. Я переконана, що саме ця професія - моє покликання.

- Чимало діточок вийшло з-під Вашої опіки. Чи підтримуєте Ви зв'язок зі своїми випускниками і чи відомо Вам, як складалася подальша доля хоча б когось з Ваших учнів?

- Так, підтримую зв'язок з багатьма моїми випускниками. Наприклад з-під мого вчительського крила вилетіли такі люди: Фурса, який працює в органах міського самоврядування м. Запоріжжя; Булитка, телеведуча; та багато інших.

- Нелегка і непроста професія освітянина. На Вашу думку, що є найскладнішим у роботі вчителя?

- Ця професія мені подобається, тож для мене не було жодних труднощів.

- Звичайно, без мотивації не буває навчання. Які Ваші методи мотивування дітей до пізнання нового?

- Різні цікаві факти про тему уроку та прагнення навчити майбутнє покоління.

- З Вашого досвіду, що допомагає найкраще розкрити потенціал талановитих учнів?

- З мого досвіду, ніщо найкраще не розкриває таланти, як віра в учня.

- Багато чого відбулося за ці роки, але які найкумедніші ситуації, що траплялися у Вас на уроках, запам'яталися Вам найбільше?

 - Їх було чимало. Учні або пропускали та замінювали літери у словах, або навіть пропускали цілі слова. У деяких випадках це було дуже кумедно.

- Чи навчилися Ви самі чогось від своїх учнів, адже відомо, що освіта – це взаємодія між учнями та вчителем? 

- Від моїх дітей я навчилася бути стриманою та терплячою.

Що б Ви порадили вчителям, що лише ропочинають свій педагогічний шлях?

- Вірити учням та ставитися до них, як до своїх дітей.

- Чи вважаєте Ви, як вчитель початкових класів, що процес навчання має поєднуватися з якимись іграми, конкурсами, ми?

- Обов’язково! Я завжди застосовую ігри, конкурси, проводжу уроки-змагання

- Ваші побажання учням 23-ої школи.

- Не хворіти, добре навчатися, слухатися вчителів та щоб мрія кожного мала місце у їхньому житті.

Щиро вдячні за Ваші відповіді!














Немає коментарів:

Дописати коментар