пʼятницю, 19 квітня 2013 р.

Єфіменко Валерія: "Моє захоплення"

   

  У кожної людини є захоплення. Я віддаю перевагу заняттям спортом. Він загартовує волю, тренує тіло, дисциплінує, робить дозвілля захоплюючим, дає впевненість у собі. 
 Мій улюблений вид спорту – бально-спортивні танці. Ними можна займатись у будь-якому віці. Танці розвивають гнучкість, формують правильну постанову, вчать піклуватись про своє тіло і цінувати його. Вони допомагають зняти стрес і дають впевненість у собі. А ще дають змогу спілкуватись з однолітками.
  У секції бально-спортивних танців навчають танцювати Джайв, Румбу, Ча-ча-ча і най- безсмертний танець усіх часів та народів – Вальс. 
 Узагалі люблю танці різних напрямків і стилів, спираються на різні культури. Адже заняття танцями допомагають вивчати культури різних народів. 
 Люблю дивитись танцювальні програми, особливо – чемпіонати з бальних танців. 
 
    Танці допомагають людині розвиватись культурно, духовно та бути здоровою і впевненною в собі .     Я сподіваюсь досягти успіху в танцювальній кар’єрі. Кожний вдалий виступ буде робити мене сильнішою і впевненішою в собі. 
Єфіменко Валерія, учениця 5-А класу

Немає коментарів:

Дописати коментар