суботу, 12 жовтня 2013 р.

Моє захоплення: "Левада Вікторія"

   Вітаю всіх! Мене звуть Левада Вікторія, навчаюся у 6-В класі. Люблю читати, малювати, подорожувати. 
   Три роки поспіль я захоплююсь плетінням бісером. Це моє улюблене заняття, якому присвячую більшу частину свого вільного часу. Це заняття здається мені дуже захоплюючим. Займаючись плетінням , я можу втілити свої ідеї і зробити гарні намиста, браслети, кулони, букети квітів і дуже багато інших виробів. Підбір кольорів, форми бісеру та сам процес плетіння викликає у мене захоплення. 
   Бісероплетінню я навчалася вдома разом з мамою. Ми навіть читали книгу про історію виникнення цього мистецтва. Бісер використовували ще в давнину і кожен народ по- різному. Частіше бісером прикрашали одяг, сумки та інші речі.
   Бісероплетіння – це дуже кропітка робота, але у мене достатньо терпіння, бо впевнена,що результат того вартий. Свої вироби я можу дарувати друзям і сама одягаю як доповнення до вбрання. 
   Моє улюблене заняття потребує багато часу, але воно приносить велике задоволення!







Немає коментарів:

Дописати коментар