неділю, 15 грудня 2013 р.

«Пісенний листопад»


Рубрика: "Школьная жизнь"
Автор: Дуриніна Єлізавета, учениця 11-А класу

   Нещодавно мене запросили взяти участь у міському фестивалі вокалістів «Пісенний листопад». Він відбувся у Центрі естетичного виховання Хортицького району Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради.
   Моїй радості не було меж! Я серйозно почала готуватися: відвідувала додаткові заняття, працюючи з викладачем з музичного мистецтва, учила пісні, готувалася вдома.
    Нерви були на межі, коли конкурс уже розпочався. Навіть не пам'ятаю конкурсантів, чиї виступи були перед моїм номером, їхні пісні пролітали повз вуха, так хвилювалася за свій гідний виступ і захист честі школи. 
   І ось я виступила. З великими зусиллями переборола страх, який ніби роз'їдав мій мозок. У залі разом з глядачами чекала результатів. Звичайно, сподівалася, що журі оцінить і зрозуміє мій голос, але, на превеликий жаль, я не зайняла призового місця.
   Нагородили мене дипломом учасниці міського фестивалю вокалістів  «Пісенний листопад».

Немає коментарів:

Дописати коментар