четвер, 8 травня 2014 р.

Назустріч Великій Перемозі. Мій прадідідусь

Рубрика:"ЧИТАЄМО РАЗОМ"                                        
 Автор: Барановська Анастасія, учениця 7-А класу                     
            
   Мій прадідідусь Урванцев Микола Михайлович народився 5 грудня 1923 році .
  Дев'ятнадцятирічним юнаком розпочав службу у лавах Червоної Армї. Пройшовши курс молодого бійця, освоїв навички артилерійського навідника. 
  У 1941 році розпочалася Велика Вітчизняна війна. Для всіх це були важкі часи і мій прадідідусь пішов захищати свою Вітчизну, свою родину.
  У 1944 році він отримав поранення в ногу та в голову і був госпіталізований з тяжкими пораненнями та контузією. Згодом, після лікування, його комісували з армії. 
   За мужність і героїзм, проявлені у боях, мій прадідусь отримав багато нагород.
  На згадку про ті страшні події прадідусь мав осколок у голові, який проте не завадив йому прожити довге життя. У 1990 році він помер, але пам'ять про нього жива. Бо був доброю і вольовою людиною.
Я пишаюся тим, що у моєї родини був такий захисник Вітчизни.

Немає коментарів:

Дописати коментар