четвер, 22 травня 2014 р.

Моє захоплення: "Квілінг"

Рубрика: "Моє захоплення"  
Автор: Полиннікова Олена, учениця 6 –А класу    

     У наші часи квілінг став досить відомим і доступним, тож я наважилась його спробувати, хоч це заняття не з простих. Кожну вільну хвилинку  скручувала модулі. Мене так захопило це заняття, що захотілось дізнатися більше про квілінг.
     У квілінга багата історія. Він з’явився після винайдення паперу, у Китаї у 105 р. Цю техніку використовували для прикрашання та декорування меблів, ваз, підставок, корзин, шкатулок та іншого.
Спочатку використовували метал, але з таким дорогим матеріалом не всі могли працювати й потім перейшли на папір. А в 1500-1600-ті італійські черниці використовували рвані шматочки бібельдруку.
     У кінці 1600-х квілінг став популярним захопленням у Європі та Англії. У школах дівчата вивчали квілінг разом із вишиванням. Та він ніколи не був розвагою у вільний час для жінок робочого класу. І лише дами вищого класу мали час на квілінг.
Я поки що тільки починаю майструвати за цією технікою, але вже зрозумілащо таким чином ми повертаємо частину минулого й можемо відтворити старі шедеври.


















Немає коментарів:

Дописати коментар