середу, 1 жовтня 2014 р.

Знайомтесь, нові обличчя нашої редакції

Автор: Троцко Валерія, літературний редактор

     Я – Валерія Троцко. З латинської мови моє ім’я означає «здорова, сильна». Цікаво, що на всіх європейських мовах воно звучить однаково. Щодо прізвища, поки я не знаю, що воно означає, але намагаюсь довідатись. 
    У мене русяве кучеряве волосся, темно-карі очі. Я дуже схожа на свого тата. Мама часто говорить, що ми схожі, як дві краплі води. 
     Я навчаюсь у сьомому класі. Люблю вчитися. Мені цікаво пізнавати все невідоме, досягати нових висот, розвивати свої здібності.
Тому я із великим задоволенням відвідую художню школу, басейн. Дуже люблю читати, танцювати, кататися на роликах, грати у волейбол. 
    Якогось певного хоббі у мене немає. Але... Одним з найулюбленіших занять можу назвати створення оповідань, казок, фантастичних історій тощо. Я ніби разом зі своїми героями поринаю у дивовижний світ пригод та подорожей. Також мені подобається робити малюнки до цих творів.
    Кумирів серед відомих людей не маю. Особливих уподобань до якогось музикального жанру не відчуваю. Зате люблю тварин і просто обожнюю котів - пухнастих, товстеньких, зеленооких. Справжніх героїв коміксів!
    Люблю дивитись хороші фільми. Це можуть бути і серйозні стрічки, і веселі комедії. Мій улюблений фільм - французька комедія «Коридори часу». Коли я вперше її подивилась,то мало не померла від сміху.
    Мені подобається весна: перші квіти з ніжними пелюстками, молоді зелені листочки, весняного неба блакить... Але характер у мене, скоріш, зимовий - повен хуртовин і заметілей, з одного боку, а з іншого – наповнений спокійним паданням блискучого білого снігу. Зі мною досить складно познайомитись і, водночас, легко посваритись. Але це не заважає дружбі з моїми найкращими подругами - Поліною та Лізою. Наша дружба склалася ще у дитячому садочку і з кожним роком вона стає міцнішою. Адже у нас є багато спільного: це і сумісні подорожі, і однакові захоплення, і схожі смаки та інтереси.
    Я дуже люблю подорожі. Мені пощастило відвідати деякі місця нашої країни: Крим, Київ, Дніпропетровськ, Кривий Ріг. Але цього замало. Мрію побувати на Західній Україні і побачити справжню природу. Хочеться прогулятись старовинними вулицями Львова і по- смакувати знаменитим на весь світ гарячим шоколадом .
    Та понад усе в світі я люблю свою родину – маму і тата! Це найдорожчі для мене люди, які роблять все, щоб я виросла здоровою, щасливою, освіченою, гідною людиною.



Немає коментарів:

Дописати коментар