вівторок, 27 січня 2015 р.

Відкриваючи Європу

Автор:Атрощенко Олена, учениця 11-А класу                                
      "Це було незабутньо," - єдине, що можу відповісти, якщо хтось мене запитає, як я провела різдвяні канікули в Естонії. Дорога була довгою, але наша група настільки здружилася, що вона пройшла непомітно. Нас чекали чарівне місто - столиця Естонії - Таллінн і безліч цікавих екскурсій. Одна з найбільш пізнавальних - в Талліннський технічний університет. Особисто мене вразив настільки інноваційний підхід до навчання і настільки привітні люди в ньому.
   
У цілому Таллінн заворожує своїми контрастами: з одного боку вулиці ти бачиш затишні будиночки Старого міста, а з іншого - скляні будівлі, величезні торгові центри та неординарні споруди Нового. Особливо мене зачарував Таллінн на Різдво. Ярмарка з національними стравами та одягом, ялинка на головній площі - не могли залишити нікого байдужим.
    Щодня пʹять годин заняття англійською мовою, але безліч ігор і дружнє спілкування з нашими вчителями не давали стомитися. Загалом, я дуже задоволена поїздкою і проведеним часом.






Немає коментарів:

Дописати коментар