вівторок, 17 березня 2015 р.

Малювання для мене-це спосіб відпочинку

Рубрика: "Моє захоплення"  
 Автор:Янишевська Олександра, учениця 10-Б класу

   Всім привіт. У мене дуже багато улюблених захоплень. Я люблю читати, займаюся народною хореографією. Але моє найголовніше хобі - це малювання.
    Я дуже люблю малювати і вважаю свій інтерес дуже корисним, тому що саме картини допомагають людям розвиватися духовно
Найбільше мені подобається малювати натюрморти аквареллю.
    Я ходжу в художню школу. Мені там дуже подобається. У художній школі панує справжня атмосфера майстерності та творчості. Ми зазвичай малюємо натюрморти, іноді людей. Влітку ми виходимо на пленер і малюємо природу, дерева, будинки.
   Малювання для мене-це спосіб самовираження, відпочинку. Дуже важливо вчасно перенест свої ідеї на папір, зробити ескіз, коли приходить натхнення. Більше того, на настрій під час малювання впливає музика,яка здатна найточніше передати почуття художника, а він зобразить їх на картині
   Я люблю малювати в незвичайний спосіб: з допомогою тканини, та фарб. Це Декоративно прикладна техніка, Батік. Цей вид мистецтва розвиває в мені творчість та фантазію!

Найулюбленіші роботи автора:



У СКЛАДІ ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НАРОДНОГО ТАНЦЮ «ЧАРІВНИЙ ЧОБІТОК»






Немає коментарів:

Дописати коментар