неділю, 10 травня 2015 р.

Дорогі матусі!

   Рубрика: "Проба пера"                                                     
    Від усього серця вітаємо Вас з прекрасним святом, Днем Матері! 
    Милі, дорогі, найрідніші, бажаємо Вам міцного здоров'я, мирного неба, ясного сонечка, жіночого щастя, родинного затишку!
    P.S. В Україні День матері офіційно відзначається в другу неділю травня відповідно до Указу Президента України від 10 травня 1999 року.
Хвостова Яна, учениця 7-А класу

МОЇЙ МАТУСІ 

Люблю тебе всім серцем і душею, 
Матусю люба, серденько моє! 
Для мене світиш ти зорею, 
Бо я - продовження твоє.

Ти гарна, але вже трошки сива, 
Життя, турботи зморшок додали, 
А посмішка - по-юному, красива, 
Цього й роки не відняли. 

Ти пахнеш м’ятою і молоком, 
Твій погляд – то промінчик сонця, 
Що ніжно світить у мої віконця, 
А очі променять добром. 

Ти лагідна і ніжна, красива і сумна… 
Чому печалі тінь лягла? 
Чо ти згадала про молоді літа, 
А літо вже на зиму поверта? 

О ні матусенько, не треба суму, 
Зажура хай не ступить на поріг, 
І серце хай не тче тривожну думу 
Хай все лихе розійдеться на сто доріг. 

Спасибі, неню мила, за ночі, 
Що недоспала, гойдаючи мене. 
Пробач, що іноді сльоза туманить очі – 
Я так люблю, матусенько тебе! 

Панфілова М.О.,учитель української мови та літератури






Немає коментарів:

Дописати коментар