вівторок, 15 вересня 2015 р.

Моє захоплення - радість у простих речах…

Рубрика: "Моє захоплення"  
 Автор: Самсонова Ірина, учениця 7-А класу                  
    У світі навколо нас багато всього цікавого та захоплюючого. Кожен може знайти собі щось до душі. Захоплення людини – це те, що вона робить не тому, що треба, а тому, що їй це подобається. Існує багато речей, які викликають у мене інтерес, проте серед них я хочу виділити особливо важливе для мене - загадковий «зоо» світ…
  Ви напевно, не зрозумієте, але одного сонячного, літнього ранку я просто вирішила чимось себе зацікавити! Пішла до найближчої, і такої рідної бібліотеки ім. Гагаріна. І одразу знайшла зовсім непримітну,звичайну на вигляд книжку.. Але коли я почала її читати,то вже на другий день визначила своє «покликання»… І знайшла своїх «улюбленців»… Рибки. Одразу почали виникати нові й нові ідеї… І одного разу,я просто вирішила все розповісти татові.. Він одразу мене підтримав…Мама також була не проти. Але, це здійснилося лише через рік.. Довго їхали по, як мені здавалося, безкінечним ринкам… Спочатку було облаштоване місце,підібраний акваріум. І ось цей довгоочікуваний день! Ідемо з матусею до зоомагазину.. Були довгі пошуки… І ось,мій погляд впав на зовсім непримітних «гупиків»… А зовсім скоро, вони стали великими,незалежними… Мають своє потомство – дев’ятьох діточок.. Я дуже щаслива цьому. Але я і зараз розвиваю свої знання не тільки рибками,а й іншими тваринками… Великі і маленькі,горді і примхливі,дикі та домашні.. Але усі вони для мене дуже рідні! Я дуже люблю тварин,і вважаю справедливим, тварини – товариші людей! Просто ми можемо навіть не помічати радості навіть у дворової собаки чи котика.. Адже їм просто потрібна наша увага і підтримка! Давайте частіше звертати на них увагу! Підгодовуйте,зігрівайте своїм людським теплом, візьміть додому якусь «дворняжку» погодуйте,обігрійте, помийте, розчешіть…І вона буде вам вдячна! Давайте звертати на це увагу частіше, і життя буде яскравіше!





Немає коментарів:

Дописати коментар