вівторок, 6 жовтня 2015 р.

ЗОШ №23 на прем`єрі вистави "Кайдашева сім`я"

Рубрика:"Школьная жизнь"
Автор:Чорна Ксенія, учениця 10–А класу
Фото: www.magara.zp.ua

Театр повинен виховувати розум. 
Він повинен наповнювати світлом наш мозок... 
                                                   Ромен Роллан

   Сьогодні, 6 жовтня, наша школа відвідала Запорізький музично-драматичний театр ім. Магара на прем`єрі вистави за мотивами відомої однойменної повісті Івана Н.-Левицького "Кайдашева сім`я".
    Перш за все, хочеться сказати, що театральне мистецтво - це своєрідне художнє дзеркало життя, що висвітлює найважливіше в людині, в тому світі, в якому вона живе. І нам випала чудова нагода побачити на власні очі пречудове яскраве дійство.
   Особисто для мене, похід у театр - це завжди щось величне та максимально наближене до ідеалу культури людей. Прийшовши до театру, ми одразу ж помітили, наскільки гарно та вишукано оформлений дизайн приміщення. Це спонукає вести себе чемно, не розмовляти голосно, поважати акторів, що з такою віддачею грають для нас на сцені. 
   Коли пролунав той самий дзвоник, який сповіщав про початок вистави, склалося враження, що зараз нас чекає спражній витвір мистецта, і усі із превеликим захопленням почали насолоджуватися видовищем. 
   Вистава була сповнена великою кількістю хореографічних та музичних номерів, які плавно вплітаються в канву дій, допомагаючи розкрити образи героїв та донести головну ідею твору. Особливого колориту додавали старовинні музичні інструменти, на яких грали актори. Мені надзвичайно сподобалося, як актори вжилися у ролі героїв самої повісті "Кайдашева сім`я" та майстерно розкрили її проблематику. 
    Упродовж усієї вистави глядачі із захопленням спостерігали за неповторною грою акторів. У кінці всього дійства зал заполонили оплески людей, на знак подяки за неперевершену виставу. Особливо мені дуже сподобалося, та я сподіваюся, що ми ще неодноразово відвідаємо цей театр, для того щоб насолодитися справжнім витвором театрального мистецтва. 






Немає коментарів:

Дописати коментар