четвер, 1 жовтня 2015 р.

Вітаємо з Днем вчителя, шановні наші вчителі!

 Автор: учні 5-х;6-х; 10-х класів

    Вчитель-нелегка та благородна професія. Протягом багатьох років учитель був для нас опорою, другою матір’ю та надійним радником. Вони завжди нас підтримували у тяжких ситуаціях,направляли на вірний шлях. День учителя - це велике свято! У цей день ми щиро вітаємо всіх учителів,що навчали та піклувалися про нас. Сьогодні дуже популярними є бенкети,вечірки,гучні свята, але нашим учителям цього не треба! На мою думку, для них щастя та справжнє задоволення – навчати дітей.
Протягом 11 років ми кожного дня відвідуємо навчальні заклади і кожен день бачимо посмішку в очах учителів. Інколи ми ображаємо їх своєю поведінкою,змушуємо хвилюватись та сердитись на нас,але яким би не був учитель,він завжди залишить у нашому серці шматочок щастя та дитинства,що так швидко промайнуло! Тож давайте у цей чарівний день будемо лагідними та теплими до нашої другої мами, подякуємо їй за її турботу та ласку! Дякуємо Вам! 

Копитіна Ольга, 10-А клас


_____________________________


Дорогі вчителі! 

    Вітаємо Вас з Вашим професійним святом - Днем працівників освіти. Нехай Вам завжди всміхається доля, дарує Вам міцне здоров’я та довголіття. Від імені усіх учнів нашої школи бажаємо Вам здійснення найзаповітніших мрій, а також щоб у Ваших родинах завжди панували тепло, радість та затишок.
     Без Вас цей світ буде набагато гіршим. Саме завдяки Вам ми можемо планувати наше життя, йти до втілення наших мрій.
Протягом багатьох років ми будемо із вдячністю згадувати нашу першу вчительку, такі улюблені уроки літератури, української мови, англійської, такого важливого для життя правознавства, такої іноді важкої, але все ж потрібної математики, такої пізнавальної біології, географії та історії. Звичайно ж, ми не згадаємо тему кожного уроку, але назавжди в нашому серці залишитесь Ви, наші дорогі вчителі!
     Ви робите наш шлях до дорослого життя значно легшим. Дякуємо Вам за це!
Бобко Вікторія, 10-А клас
_____________________________

Моєму вчителеві
Наша вчителька – краща за всіх,
Любить нас, дітей малих.
Ми до школи йдем щодня,
Щоб отримати знання.
Допоможе нам в усьому -
У простому, і важкому –
Ось така вона у нас,
Що аж заздрить старший клас!
Гринь Марія, 5 – В клас 

_____________________________

Учителі!
    Які ж ви прекрасні і добрі. Я знаю, що Ви любите нас, хочете, щоб ми виросли щасливими. Ми любимо Вас, як своїх рідних батьків. Ми бажаємо Вам міцного здоров’я та багато-багато витримки.
Геря Олена, 5- В клас
_____________________________
    Мій улюблений вчитель з природознавства. Її звуть Варава Світлана Дмитрівна. Вона дуже гарно пояснює, дбає про наше здоров’я. Вона співчутлива та добра…
   Мій улюблений вчитель – Шевченко Дмитро Геннадійович, він навчає нас фізичної культури. Я впевнений, що він любить дітей та свою роботу. Я його дуже шаную…
Слюсаренко В., 5-В клас
_____________________________
    Я дуже люблю історію України. Мій улюблений вчитель – Андрій Леонідович Денисенко. Він дуже добрий та розумний. З ним ніколи не буває сумно. Я йому бажаю щастя та довгих літ життя.
Шевченко К., 5- В клас
_____________________________
    Я хочу побажати усім вчителям нашої школи залізних нервів, тому що бути вчителем нелегко. Дехто з нас дуже неслухняний. … Я хочу побажати Вам здоров’я та щастя у Ваших родинах.
Бабко Дар’я, 6 – Б клас
_____________________________
    Я бажаю нашим учителям слухняних та розумних учнів, щоб не доводилось їх сварити. Я бажаю Вам гарних свят, бо вчитель - це дуже важка професія. Нехай Ваші учні ніколи не забувають Вас!
Дяченко Максим, 6 – Б клас
    Дорогі вчителі! скоро настане Ваш день. Я хочу подякувати Вам за все, що Ви для нас робите. Кожен з вас прагне передати нам свої знання. Я уявляю, як Вам важко. Спасибі Вам, наші рідні!
Лоза Єлизавета, 6 – Б клас

_____________________________

    Дорогі вчителі школи №23! Вітаю Вас із Вашим професійним святом. Я бажаю Вам здоров’я і більше сил, витримки, строгості. Давайте нам більше знань, щоб ми були такими розумними, як Ви.
Бажаю Вам підтримки та слухняності, поваги та уваги від Ваших учнів.

Лисенко Микита, 6 – Б клас





Немає коментарів:

Дописати коментар