вівторок, 25 жовтня 2016 р.

Зустріч з новою людиною

Автор: Аліна Федорець, учениця 9-Б класу

   Нові знайомства… Для чого вони нам потрібні? Що вони дають?
   По-перше, коли знайомишся з новою людиною, отримуєш досвід комунікабельності.
    По-друге, спілкуючись з різними людьми, ти переймаєш інші думки, манеру поведінки: « Ви складаєтесь з книг, які читаєте, з фільмів, які дивитесь, з людей з якими проводите свій час. Тому пильно вибирайте, чим наповнюєте свій мозок».
Я вважаю, що оточувати себе потрібно успішними людьми, які можуть поповнити своїми розповідями твою скарбничку знань.
   Саме тому, в останній робочий понеділок перед канікулами я запросила Яну Грединарову-Привалову у наш клас на виховну годину. Яна Ігорівна – організатор освітніх проектів. За фахом вона психолог та спеціаліст з іміджу. Яна Ігорівна для мене – приклад жінки, яка досягла успіху.

  Під час нашого класного часу ми говорили про віру, віру у свої можливості. Альберт Ейнштейн казав: «Краще вірити, ніж не вірити, тому що з вірою все стає можливим». І я погоджуюся зі світовим генієм. Головне мати надію, не втрачати ентузіазму й сил і тоді усе вийде!

   Також під час лекції ми розмовляли про вищу освіту, свої цілі тощо.
Я сподіваюся, що більшості однокласників сподобалася зустріч з Яною Грединаровою-Приваловою.




Немає коментарів:

Дописати коментар