пʼятницю, 31 жовтня 2014 р.

Зупини найкращі моменти життя

Рубрика: "Моє захоплення"  
Автор:   Крістіна Зубенко, учениця  7-Б класу
     Час тече, немов швидка річка, неможливо його зупинити чи повернути назад. І так хочеться зафіксувати кожен окремий момент нашого  життя . У  цьому  допомагає  мій  незмінний помічник -  фотоапарат .
     Фотографування  того, що оточує нас - досить цікаве заняття. Адже за допомогою фотографії можна зупинити час.
   Фотографувати все навколо - це моє улюблене хобі. За допомогою фотографії я навчилася бачити те, що не помічала навколо себе: дивовижну природу, архітектурні споруди, памʹятки культури та багато іншого.

Зазвичай, коли я подорожую, беру фотоапарат з собою в дорогу. Після подорожі    ми збираємось всією сім'єю і дивимося фотографії.
    Щоразу коли, я фотографую,  отримую  величезне задоволення!
Я б хотіла дати кілька порад  для тих, хто хоче почати займатися фотографуванням.
1. Камера любить світло.  Не потрібно намагатися зробити фотографію в темряві, навіть якщо дуже хочеться.
2. Перш, ніж фотографувати, важливо уявити, що саме ти фотографуєш.
3. У момент зйомки, важливо затримати подих і завмерти, інакше знімок може виявитися "змазаним."  
Отож фотографуйте і отримуйте насолоду від цього заняття!             

                                                               





                                          

Немає коментарів:

Дописати коментар