понеділок, 14 вересня 2015 р.

День здоров'я у 8-Б

Автор: Федорець Аліна, журналіст

    11 вересня учні 5-11 класів поїхали на о. Хортиця, щоб провести День Здоров’я. На «Туристичному пляжі» на нас чекали веселі розваги та цікаві конкурси.
    Коли ми приїхали, нам дали завдання: вигадати назву своєї команді. Наш клас довго думав як назватися і ми вирішили бути «Грізлі». Чому саме він? А тому що цей ведмідь дуже сильний і нікого не боїться. Коли всі «познайомилися» прийшов час і самих завдань. Скелелазіння, слеклайн, мотузковий парк, «сліпий» лабіринт та багато іншого. Найбільше мені сподобався конкурс «Гігантські лижі»: було важко, смішно, весело та небезпечно одночасно.
Розібратися на місцевості нам допомагав наш «Team Ieader»– Славік. У кінці поїздки усім дали грамоти характеризуючи свою команду. 8-Б виявився найспритнішим.
Взагалі день мені сподобався, я весело провела час і за це всім дуже вдячна.











Немає коментарів:

Дописати коментар