вівторок, 19 листопада 2013 р.

Мій улюблений учитель

Рубрика:"Проба пера"
Автор:  Ткаченко Марко, учень 9-А класу             

   Улюблений учитель-це мій тренер з волейболу, його звати Петро Васильович. Він дуже розумний і досвідчений. На кожному тренуванні нас завжди чекає щось нове: вправи або рухи. Навіть якщо хтось стомився, будуть вправи, які не потребують великої фізичної сили . 

  У молодості мій тренер займався волейболом і баскетболом. Його команда завжди займала перші місця, бо на кожному тренуванні вони викладалися на сто відсотків. 

   У сьогодні він має багато учнів і друзів, бо він ніколи нікому не відмовляв у допомозі. Коли до нього приходять випускники ДЮСШ, він зустрічає їх радісною посмішкою. Усі його учні пишаються своїм тренером. Нехай іноді він може бути незадоволеним нами, але коли учень показує результат, він хвалить, а іноді навіть стискає руку . 

   Він знає, що без напруженої роботи не буде результату, а без результату не буде і перемоги .

   І я впевнений, що навіть після закінчення школи буду приходити до нього на тренування. Я дуже вдячний Петру Васильовичу за все, що він робить для нас.






Немає коментарів:

Дописати коментар