неділю, 26 січня 2014 р.

Хочу досягти своїх мрій!!!

Рубрика: "Моє захоплення"  
Автор: Іващенко К., учениця 7-Б класу


  Привіт! Мене звати Катерина Іващенко, навчаюся у 7-Б класі. Моє улюблене захоплення вокал, яким займаюся з чотирьох років. Тоді ж я почала відвідувати заняття у музичній школі і вперше вийшла на сцену: була учасницею конкурсу «Крок до зірок». Дуже хвилювалася, але зайняла 2 місце у номінації" Вокалісти 4-8 років".
   Три роки співала у шкільному хорі. Ми брали участь у багатьох цікавих концертах. З минулого року займаюся у гурті, що діє при вокальній студії "Елегія". Мене це захоплює, у нас багато різноманітних концертів, мюзиклів, фестивалів! У грудні місяці я стала «МЕГАЗІРКОЮ» у шкільному конкурсі «Школа має талант».
  Крім вокалу, відвідую Дитячу залізницю, де опановую різні професії, але найбільше подобається працювати начальником поїзда. Декілька разів я співала на заходах Дитячої залізниці.
Але це все тільки початок, я хочу досягти своїх мрій!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар