середу, 29 січня 2014 р.

Все почалося з Дня народження…

Рубрика: "Моє захоплення"  
Автор: Малик Владислав, учень 6-А класу,


    У кожної людини є своє хобі. Наприклад, збирати різні поштові марки, наклейки і багато чого іншого.
   Я обожнюю колекціонувати монети. Таке хобі в мене з’явилось ще рік тому. Усе почалося з того, що на день народження подарували монету. Спочатку я збирав монети виготовлені в СРСР, тому що вони найпоширеніші.
   Через Інтернет я замовляю, продаю та просто обмінююсь монетами. Найкращі мої екземпляри – це монети за часів царів і князів. Наприклад: монета царя Миколи II та монета Першого американського Президента. Узагалі - то в мене багата колекція. Дехто з моїх друзів вважає, що це погане, марнотратне хобі, але я з ними не погоджуюсь. Для мене охоче привозять монети з усіх куточків світу родичі, які підтримують і радіють моєму заняттю. Я хочу не зупинятись на цьому, а й далі буду поповнювати свою колекцію. 



Немає коментарів:

Дописати коментар