пʼятницю, 19 вересня 2014 р.

Катайтеся на роликах



Рубрика: "Моє захоплення"   
Автор: Гой Анна, учениця 8-А класу

 
    Моє хобі – катання на роликах, заняття, сьогодні неймовірно популярне. Будь-який спорт корисний для здоров’я людини, а катання на роликах ще й дуже захоплююче. Навантаження при катанні не менші, ніж при участі в змаганнях з інших видів спорту. Тому після так званого «відпочинку» на роликах я повертаюся додому майже знесилена, але завжди дуже щаслива. 
     Що ж надає нам катання на роликових ковзанах? Це перш за все, величезне задоволення, яке створює позитивний настрій на увесь день. Головне – це незрівнянна насолода швидкістю та свободою, що з’являється, як тільки стаєш на роликові ковзани. Усі почуття, які відчуваєш під час катання, дуже важко передати словами.
     На початку літа я записалася до ролер- школи, де дітей учать виконувати різні трюки справжні професіонали, майстри своєї справи. Мого тренера звати Аня. За літо вона навчила не тільки виконувати різні елементи, а й стала справжньою подругою. Хоча тренування мене дуже стомлюють, результати вже відчутні.













Немає коментарів:

Дописати коментар