вівторок, 30 вересня 2014 р.

Авраменко Артем. Моє захоплення

Рубрика: "Моє захоплення"  
 Автор: Авраменко Артем, учень 10-А класу
     
Навчаючись у п'ятому класі, я захопився греблею на байдарках і каноє.
Усе в мене виходило добре, вигравав на змаганнях.
     Я потрапив на чемпіонат Украіни, там було цікаво і весело. Мені усміхнулася перемога: зайняв друге місце в четвірці і майже виграв на інших дистанціях. Пізніше я став чемпіоном у двійці на зональній першості . У майбутньому хочу стати майстром спорту.



P.S. Як говорить мудра Вікіпедія

Байда́рка

Спортивний човен з закритим верхом, в якому є отвір для гребців. Гребці (1 або 2) сидять на дні лицем у бік руху і гребуть дволопатевими веслами. Каркас байдарки виготовляється з ясеня (обшивається фанерою чи тканиною) або з алюмінію.

Байдарка також є синонімом слова каяк. Традиційно термін «байдарка» використовують на території країн СНД, в той час як в інших країнах світу використовують термін «каяк».

Каное (англ. canoe, ісп. canoa «човник»; запозичення з мови карибських індіанців) — безкільове веслове судно, для якого характерні човноподібна форма корпусу і спосіб греблі одним однолопастним лопатоподібним веслом.







Немає коментарів:

Дописати коментар