вівторок, 16 грудня 2014 р.

Ми знову перші

Рубрика: "Моє захоплення"  
 Автор:  Солошенко Максим, учень 10-А класу
     Займаюсь волейболом уже десь три роки, ця гра  мені дуже подобається. волейболом.
     Мій тренер -  Грабчильов Петро Васильович. Ось майже  два роки поспіль я відвідую тренування, які він проводить.  До цього   моїм тренером була Нікітинська Наталія Сергіївна . Вона практично і навчила  грати в волейбол. Я прийшов до неї у шостому класі. Ми починали грати в піонер-бол і потім поступово освоювали  елементи волейболу. Згодом, коли освоїлися, почали відвідувати   тренування  старших у Петра Васильовичу .  

     З тих пір ми займаємо призові місця на змаганнях. У минулому  році команда ЗОШ №23 перемогла  у турнірі  на Кубокім. Ю.Г. Куріцина.  Порадувала і цьогорічна  першість району з волейболу, де  посіли перше місце.  У нас була напружена і, водночас, захоплююча  гра з  командою гімназії №7 , але ми їх перемогли. Хочеться висловити слова щирої подяки Петру Васильовичу, адже саме він, наш мудрий наставник, привів нас до такої бажаної перемоги.













Немає коментарів:

Дописати коментар