середу, 17 грудня 2014 р.

Моя сестра Поліна


 Рубрика: "Школьная жизнь"
Автор:Федорець Аліна, учениця 7-Б класу

    Мені дуже пощастило, бо маю молодшу сестричку. Її звуть Поліна. Моя сестра - першокласниця. Вона хоч і маленька, але дуже розумна і кмітлива. Поліна вже встигла взяти участь у шкільній інтелектуальній грі, де була капітаном команди. Ми з нею любимо грати у такі ігри: «Монополія», «Лото» та багато інших. Поліна відвідує танцювальний клуб «Рондо», захоплюється східними танцями.
     Завжди із задоволенням йде на тренування, тому що їй подобається тренер та дівчатка, з якими вона займається. Моя сестричка вже була на змаганнях і отримала бронзову медаль та грамоти. Ми всією сім’єю завжди підтримуємо маленьку переможницю. Вбрання для Поліни завжди обирає мама. У моєї матусі гарний смак, тому костюми - красиві та яскраві.
Я люблю свою сестричку і завжди вболіваю за неї.











Немає коментарів:

Дописати коментар