четвер, 12 лютого 2015 р.

Малюючи, я відпочиваю душею

Рубрика: "Моє захоплення"  
 Автор: Чепурна Анна, учениця 10-Б класу

   Мені з дитинства подобається малювати. Тому у вісім років я вирішила навчатись цієї майстерності у художній школі №8. Нині це вже сім років. За цей період я досягла великих успіхів. Мої роботи демонструвались на виставках, беручи участь у конкурсах, займала перші та другі місця. 
   За допомогою олівця та фарб можна зобразити свої ідеї на папері, за допомогою кольору – передати почуття та емоції. Малювання – це гарний спосіб закарбувати цвітіння квітів, красу природи або власні думки та мрії.
   Найбільше мені подобаеться малювати аквареллю. Техніка використання акварельних фарб достатньо проста – потребує чистої води, щільного паперу, а фарби швидко підсихають. Картини, намальовані аквареллю чарівні, наче прозорі.

   Малюючи, я відпочиваю душею. Мрію пов'язати своє життя із творчістю та надихати інших.

Роботи автора:







Немає коментарів:

Дописати коментар