вівторок, 23 вересня 2014 р.

Карпатські враження

Автор: Пересипко Марія
         
     Коли в цьому році перед моєю сім`єю постало питання, де відпочивати, наш вибір безкомпромісно впав на славнозвісний курорт у Карпатських горах.

     Інколи мені доводилося чути, що влітку в гірській місцевості робити нічого, мовляв би, на лижах не покатаєшся. Так-то воно так, але для любителів активного літнього відпочинку найкращого місця не знайти. Тут тобі різноманітні походи на мальовничі вершини, сплави по невгамовній річці Прут й екскурсії по містах Західної України. 

   Ми як починаючі туристи прагнули подивитися все найкраще й якнайшвидше. Але виявилося, що після двох днів так званих «супер активів» по 12 і 18 кілометрів шляху, сил на наступні походи залишилося небагато. Однак ці дні справили на мене незабутні враження, адже ті гірські панорами, що відкриваються поглядам подорожуючим, не можуть залишити осторонь. 

    Але все ж таки найособливішим походом для мене стало підняття на Говерлу, найвищу точку України висотою 2060,8 метрів над рівнем моря. Здавалося, що і спека, і доволі складний підйом роблять цю невеличку подорож тільки кращою і безтурботною. Декілька годин майже беззупинкового шляху на гору подарували мені жадану перемогу над собою, адже «Я змогла підкорити Говерлу!», а також теплий для серця дух патріотизму, що кружляв серед усіх, хто підіймався на вершину з українським прапором у долонях.

   Свіже повітря, особлива місцева кухня, краса навколишніх місць, доброзичливість колоритних гуцулів й величезна кількість українських туристів викликали в мене гордість за український курорт і обіцянку обов`язково приїхати сюди ще раз, адже так багато чого залишилося не побаченим.




















Немає коментарів:

Дописати коментар